Jogi és adminisztrációs tevékenységek

Cégünk vállalja az alábbi jogi és adminisztrációs tevékenységek teljeskörű ügyintézését.

  • közös képviseleti tevékenység indítása, átvétele a jelenlegi közös képviselőtől,
  • a Társasház működésének bejelentése az Adóhivatal felé, adószám, ill. hitelesített naplófőkönyv megkérése,
  • új épület kezelése esetén a Társasház közös tulajdonú berendezéseinek átvétele, az átadás-átvételi eljárás lebonyolítása, a garanciális időszak alatti fokozott műszaki felügyelet biztosítása,
  • alapító Okirat, megbízás alapján történő elkészítése, Alapító Okirat módosításának benyújtása, jogi tanácsadás a tulajdonostársak részére, a 2003.évi CXXXIII. számú Társasházi Törvény rendelkezéseinek betartásával, 
  • házi rend kidolgozásának előkészítése, szakmai tanácsadás,
  • tulajdonostársi és egyéb bejelentések kivizsgálása, megválaszolása,
  • közgyűlések összehívása, levezetése, Közgyűlési határozatok könyvének vezetése,
  • közös költség beszedése és adminisztrálása egyéni folyószámlákon, közös költség elmaradások behajtása, fizetési meghagyás kiadása, jelzálogjog bejegyezés a tartozás mielőbbi beszedése érdekében. nem fizetők esetében a Számvizsgáló Bizottsággal történő egyeztetés után peres eljárás kezdeményezése
  • alkalmazott foglalkoztatása esetén a munkáltatói jogok gyakorlása,
  • email értesítő hivatalos eseményekről, aktuális hírekről,
  • szerződések megkötése alvállalkozókkal, szolgáltatókkal, tevékenységük folyamatos ellenőrzése, költségeinek optimalizálása,
  • karbantartási feladatok megrendelése, kifizetése, megbízási szerződés megkötése a kiválasztott partnerrel,
  • számvizsgáló bizottság részére időszakos jelentések összeállítása az éves gazdálkodási folyamatokról, likviditásfigyelés,
  • társasházi Pályázat figyelés, pályázati anyagok elkészítése, finanszírozásának megtervezése, ütemezése, lebonyolítása. Társasház biztosításának felülvizsgálata, optimalizálása, felügyelete,
  • webes hibabejelentő,
  • éves karbantartási terv készítése, közép-, és hosszú távú felújítási terv készítése,
  • felújítási munkák során tender kiírások elkészítése, ajánlatok kiértékelése és a társasház elé terjesztése,
  • a társasházon elvégzett karbantartási, felújítási munkálatokról építési napló, szervizkönyv vezetése,
  •  peres eljárás esetén ügyvédi irodával - külön ügyvédi díj felszámolása mellett - a Társasház közösség képviselete,
  • a társasház jogszabályokban előírt felülvizsgálatainak nyilvántartása, ütemezése, iratainak őrzése,
  • a társasház irataihoz elektronikus hozzáférés biztosítása,
  • a társasházakra kötelezően előírt munkavédelmi és tűzvédelmi szabályzatok elkészítése, a kötelező szabványossági vizsgálatok elvégzése.

Cégünkről

A QUADRIGA Família Kereskedelmi, Szolgáltató és Ingatlanforgalmazó Korlátolt Felelősségű Társaság 1995-ben alakult. A cég fő tevékenységi köre az ingatlanértékelés és ingatlan forgalmazás, illetve ingatlankezeléshez tartozó egyéb tevékenységek. Vállalunk továbbá vagyonfelmérést és ingóságok értékelését is. A 2012-es évben tevékenységi körünk kiegészült ingatlanok energetikai tanúsításával és épületüzemeltetéssel. Felsőfokú szakirányú végzettséggel rendelkező tanusító munkatársunk áll rendelkezésre az egész ország területén.

Hasznos linkek

Kapcsolat

Amennyiben kérdése lenne vagy szeretne részletesebb tájékoztatást kapni cégünk szolgáltatásaival kapcsolatban kérjük keressen minket bizalommal az alábbi elérhetőségeink valamelyikén.